Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از رسیدن تعداد کشته شده‌های مسکن مهر سرپل ذهاب به 100 نفر خبر داد.

مجتبی نیک کردار، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: دو ساختمان مسکن مهر در سرپل ذهاب به طور کامل فرو ریخت و 100 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: در حالی که کمک‌های مردمی در برخی اقلام به نقطه اشباع رسیده است، در برخی اقلام دیگر کمبود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از این رو بهتر است هموطنان به جای ارسال شخصی کمک‌ها آنرا در اختیار نیروهای هلال احمر قرار دهند تا عملیات امدادرسانی به نحو موثر انجام شود.

 معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در اثر زلزله 25 هزار واحد روستایی و 4 هزار واحد شهری به طور کامل تخریب شدند.

وی تاکید کرد: عملیات بازسازی از امروز آغاز می‌شود و خسارت دیدگان می‌توانند برای دریافت وام مراجعه کنند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان بر پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد .
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت