Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:49:12 GMT

چاق‌ترین و سالم‌ترین ایالت‌های امریکا کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۹۹۱

چاق‌ترین و سالم‌ترین ایالت‌های امریکا کدامند؟

نوادا ایالتی با بالاترین میزان اضافه وزن بزرگسالان بوده و پس از آن الاسکا و نیوجرسی و مونتانا و فلوریدا قرار دارند. همچنین بیشترین میزان بزرگسالان چاق در لوئیزیانا، می سی سی سی پی و الاباما بوده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سلامت- گزارش تازه‌ای که در آن به بررسی ۵۰ ایالت امریکا به علاوه واشنگتن دی سی پرداخته شده است با استفاده از ۱۹ شاخص مختلف، چاقی، اضافه وزن و مصرف نوشیدنی‌های شیرین را مورد بررسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش آفتاب‌نیوز، می سی سی پی برای دومین سال متوالی رتبه اول با بیشترین افراد چاق را به خود اختصاص داده است. 

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های امریکا هفت نفر از هر ده بزرگسال امریکایی که بیست ساله یا بیشتر هستند مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند. 
پس از می سی سی پی، ویرجینیای غربی، تنسی، ارکانزاس و لوئیزیانا بالاترین میزان چاقی را دارند. در مقابل سالم‌ترین و در عین حال کمترین میزان چاقی در کلرادو، ماساچوست، یوتا، هاوایی و مونتانا در امریکا دیده می‌شود. 
همچنین بیشترین میزان اضافه‌وزن در کودکان در داکوتای شمالی، کانزاس، فلوریدا، تنسی و داکوتای جنوبی مشاهده شده است. 
بیشترین درصد چاقی کودکان در می سی سی پی، تگزاس، ویرجینیای غربی، کنتاکی، لوئیزیانا و رود ایلند بوده است. 
نوادا ایالتی با بالاترین میزان اضافه وزن بزرگسالان بوده و پس از آن الاسکا و نیوجرسی و مونتانا و فلوریدا قرار دارند. همچنین بیشترین میزان بزرگسالان چاق در لوئیزیانا، می سی سی سی پی و الاباما بوده‌اند. 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی برای درمان تنبلی چشم

آفتاب‌‌نیوز :

انواع بازی‌هایی که نیاز به تمرکز چشم‌ها دارند از جمله بازی‌هایی که با چیدمان اشکال و شکل‌ها سرو کار دارند می‌توانند باعث بهبود تنبلی چشم در بزرگسالان شوند.

گفتنی است: این روش در بزرگسالان خیلی بهتر از روش پوشاندن یکی از چشم‌ها عمل می‌کند به این روش پوشاندن چشم در کودکان موثرتر است.

استفاده از این نوع بازی‌ها که سبب می‌شود تا هر دو چشم به تنهایی مجبور به کار کردن و تصمیم گیری شوند تا درنهایت یک هدف محقق شوند سبب می‌شود تا چشم ضعیف‌تر سریع‌تر خود ار قوی کرده و هماهنگ با چشم قوی‌تر گردد.

این کار انعطاف مغز را هم برای استفاده از هر دو چشم افزایش می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • روشی برای درمان تنبلی چشم
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟