Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان برای جابه‌جایی زائران به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، جعفر شهامت اظهار داشت: ایمنی سفر، تکریم ارباب رجوع، رفتار توام با احترام و ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای مسافران از اولویت‌های اساسی و یک ضرورت اساسی برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون علاوه بر 62 دستگاه انواع وسیله نقلیه اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه، vip در بخش حمل و نقل مسافر جهت جابجایی مسافران در ایام عادی سال به مقصد مشهد مقدس، افزایش 3 برابری با توجه به افزایش تقاضای سفر زائران و هیئت‌های مذهبی به مقصد مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی یادآور شد: در بازه زمانی 23 آبان تا24 آبان امسال تاکنون 369 سفر به منظور جابجایی 13 هزار و 160 مسافر به مقصد مشهد مقدس انجام پذیرفته است که برای سهولت دسترسی به خدمات این بخش هماهنگی‌های لازم با شرکت‌ها و موسسات مسافربری استان برای پیش فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضور در دفاتر سطح شهرهای استان انجام شده است.

شهامت، ضمن تشکر از هماهنگی تشکل‌های صنفی و رانندگان برای جابجایی ایمن زائران افزود: شماره 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر از استان خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در این مراسم  با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، گفت: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری افزود: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجرببات بهتری کسب کردیم . قبل از اینها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

 شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.  

محمدرضا قلندر شریف افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد.

وی گفت: تا آخر بهار و برای فصل تابستان هم پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت