Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیلوستر استالونه بازیگر نقش نوستالژیک «راکی» که به آزار جنسی رساندن به یکی از هواداران ۱۶ ساله‌اش متهم شده است، این اتهام را به کل رد کرد.

ایران آنلاین /«سیلوستر استالونه» متهم شده که در سال ۱۹۸۶ به همراه محافظ شخصی‌اش به یکی از هواداران ۱۶ ساله‌اش تجاوز کرده است.

روزنامه «میل آنلاین» این خبر را با انتشار گزارش پلیس که در همان سال تنظیم شده، پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده که این دختر ۱۶ ساله چون خجالت می‌کشیده و تحقیر شده بود، شکایتی از ستاره فیلم «رمبو» نکرده است.

این اتفاق در دهه ۸۰ و در هتل هیلتون لس‌آنجلس افتاد. این دختر برای گرفتن امضا به آن مکان رفته بود که محافظ شخصی «استالونه» کلید اتاق این بازیگر را به دختر می‌دهد و بعد خود او هم به آن‌ها می‌پیوندد. این دو بعد از برقراری رابطه جنسی با این دختر ۱۶ ساله، او را با لحن شوخی تهدید می‌کنند، می‌خندند و به او می‌گویند که این ماجرا را به کسی نگوید.

«مایک دو لوکا» محافظ «استالونه» چهار سال پیش به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد. هنرپیشه «راکی» هم این اتهامات را به کل رد کرده است. سخنگوی او تمام این اظهارات را مسخره خوانده و گفته است: هیچ کس از جمله آقای «استالونه»، از این داستان خبر نداشت تا این که امروز منتشر شد.

این ادعاها پیش از این در ماه فوریه سال گذشته هم در یکی از نشریه‌های بالتیمور منتشر شد. «جان سامولوویچ» افسر بازنشسته نیروی پلیس لاس‌وگاس تایید کرده که نسخه کپی گزارش پلیس، عینا مطابق اصل آن است.

«سیلوستر استالونه» بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه «گلدن گلوب» است که بیشتر به ‌خاطر نقش‌های اکشن در فیلم‌های هالیوودی شهرت دارد. دو نقش به‌یادماندنی «رمبو» و «راکی» از مهم‌ترین فعالیت‌های او در این ژانر هستند. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته است.

«استالونه» به‌خاطر بازی در فیلم «راکی» دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار ـ یکی برای بهترین بازیگری و دیگری برای بهترین فیلمنامه ـ شد. او سومین بازیگر سینما است که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شده است. پیش از او فقط «چارلی چاپلین» و «اورسن ولز» چنین عنوانی را داشتند.

جریان رسوایی‌های جنسی نامداران سینمای هالیوود هر روز فرد جدیدی را به کام خود فرو می‌برد. این جنبش که با شکایت ده‌ها زن از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده قدر و سرشناس شروع شد، به شکایت بیش از ۴۰ زن از «جیمز توباک» ـ نویسنده و کارگردان آمریکایی ـ  رسید و سپس در کمال ناباوری «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور سریال «خانه پوشالی» را در برگرفت. شهادت دو زن علیه «داستین هافمن» هم از دیگر رسوایی‌های اخیر سینمایی هالیوود بوده و با اظهارات «جین سیمور» در مورد تعرض تهیه‌کننده قدر سینما به او، به نظر می‌رسد این جریان همچنان ادامه پیدا کند./ بی بی سی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت، اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11 ساله به همراه مادر 40 ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن 26 ساله به همراه مادر 50 ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر 11 ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده 50 ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری 40 ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهیمن برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ضربت عنوان داشت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب