Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت سید مهدی فاطمیان، استاد پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت استاد سیدمهدی فاطمیان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی
 کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرام)  الرحمن/ ٢٧-٢٦)

درگذشت استاد پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم سیدمهدی فاطمیان را که عمر شریف خود را وقف قرآن کریم ساخت به جامعه قرآنی و فرهنگی کشور تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن بزرگوار را که منشآ آثار خیر فراوان بوده اند، از خداوند متعال خواستارم و برای بازماندگان معزی و شاگردان ایشان صبر و اجر جزیل مسالت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت  استاد شاخص قرآنی و حافظ کل قرآن کریم زنده یاد  سید مهدی فاطمیان یکشنبه، ۲۸ آبان ماه همزمان با سالروز شهادت ثامن الحجج امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.
این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برپا می‌شود.
سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم صبح پنجشنبه، ۲۵ آبان پس از یک دوره بیماری در بیمارستان سینا دار فانی را وداع گفت.

سیدمهدی فاطمیان متولد ۱۳۲۳ کرمانشاه، حافظ کل قرآن کریم بود. وی از سال ١٣٤٦ شروع به حفظ قرآن کریم کرد و در طول سالیان متمادی به آموزش حفظ برای گروه‌های مختلف پرداخت و مربیان حفظ بسیاری را تربیت کرد. وی نفر سوم مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل قرآن در سال ۶۳ بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی

دریافت 74 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

ادریس آقالو در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که در دبیرستان لعیا برگزارشد در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم برادر و خواهر سراسر استان از اقشار مختلف در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۸۳ حافظ خواهر و ۳۱ حافظ برادر شرکت کرده‌اند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن دل هستند.

آقالو با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: حافظان در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این آزمون معتبرترین آزمون برای ارائه مدرک است و کسانی که در این آزمون برگزیده می‌شوند به عنوان نخبه قرآنی شناخته می‌شوند.

کد خبر 6095593

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن