Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع آیین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان از برنامه‌های امسال این سازمان است و در سال جاری مراسم شیرخوارگان حسینی برای این موضوع انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی مردانی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۶۰ عکس از مهرداد عوض پور، ایمان خوشقدم، علیرضا احمدی خرم، محسن جهانبین، سعید جوانمرد، زینب باقری و فاطمه باقری به نمایش درآمده است.  تاکنون نمایشگاه‌های عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» با حمایت بسیج هنرمندان استان در دهه آخر ماه صفر در برازجان، دلوار و گناوه دایر و به زودی در خورموج برگزار می‌شود.

مردانی در خصوص چهارمین دوسالانه استانی عکس بسیج نیز خاطرنشان کرد: این جشنواره در محور‌های «فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان» و «زندگی ایرانی- اسلامی» برگزار شده است و آذرماه همزمان با هفته بسیج آثار برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.آثار برگزیده جشنواره عکس بسیج و نمایشگاه‌های عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» در مرکز استان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام /پ

افتتاح نمایشگاه عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» در برازجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و اظهار داشت: هر چه میزان تعامل و هم‌افزایی امام جماعت مساجد با پایگاه بسیج بیشتر باشد، توانایی، بالندگی و خروجی آن مسجد و پایگاه بیشتر است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است. بر این اساس تقویت بیش از پیش پایگاه‌های بسیج از سوی مراکز مرتبط با مساجد به ویژه حوزه های علمیه موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

موحد با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و به ویژه گروه‌های جهادی در ایام کرونا به خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: حوزه و بسیج مردمی نشان دادند که در بزنگاه‌های بحران دوشادوش هم می‌توانند بر مشکلات جامعه و کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی ارزشمندی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب 
  • نمایشگاه هنری برای سفر به ۱۵۰سال قبل