Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی نیک کردار، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه  اظهار داشت: دو ساختمان مسکن مهر در سرپل ذهاب به طور کامل فرو ریخت و 100 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: در حالی که کمک‌های مردمی در برخی اقلام به نقطه اشباع رسیده است، در برخی اقلام دیگر کمبود وجود دارد.  از این رو بهتر است هموطنان به جای ارسال شخصی کمک‌ها آنرا در اختیار نیروهای هلال احمر قرار دهند تا عملیات امدادرسانی به نحو موثر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاظر نشان کرد: در اثر زلزله 25 هزار واحد روستایی و 4 هزار واحد شهری به طور کامل تخریب شدند.

 تاکید کرد: عملیات بازسازی از امروز آغاز می‌شود و خسارت دیدگان می‌توانند برای دریافت وام مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد
  • کشف و ضبط انواع داروی مخدر از یک عطاری