Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@07:46:47 GMT

تعلیق از کار معلم آمریکایی توهین‌کننده به حجاب

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۹۵۸۳

تعلیق از کار معلم آمریکایی توهین‌کننده به حجاب

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) به نقل از نشريه نيوزويک؛ اين دانش‌آموز مسلمان روز چهارشنبه (24 آبان) در توئيتر حادثه پيش آمده را توضيح داد و نوشت كه معلمي كه مورد احترام و علاقه وي بوده اقدام به كشيدن حجاب از پشت از سرش كرده است.

اداره مدارس دولتي شهرستان فيرفكس (FairFax) در ويرجينيا با صدور بيانيه‌اي اين واقعه را غير قابل قبول و نامناسب توصيف و اعلام كرد كه به صورت جدی به آن رسيدگی خواهد كرد و تا پايان تحقيقات معلم مذكور از كار معلق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای روابط اسلامي ـ آمريكايي، بزرگترين سازمان حامي حقوق مدني مسلمانان آمريكا، با تشكر از مسئولان اين منطقه اعلام كرد: هيچ دانش‌آموزي نبايد به خاطر دين و عقايد خود مورد حمله قرار بگيرد. معلمان باید از دانش‌آموزان حمايت كنند نه اينكه آن‌ها را هدف آزار و ارعاب قرار دهند.

سازمان‌هاي مدارس سراسر آمريكا از افزايش تعداد گزارش‌ها از اهانت به حجاب دانش‌آموزان مسلمان توسط معلمان در مدارس خبر مي‌دهند. هفته گذشته معلم مدرسه‌اي در شهر «نشويل» (Nashville) در ايالت تنسي اقدامي مشابه را انجام داد.

اين معلم نيز هفته گذشته بدون حقوق از كار معلق شد و معلم نيويوركي كه در ماه مي گذشته حجاب دانش‌آموز كلاس دوم را به بهانه تنبيه او پاره كرد به اتهام ارتكاب جرم ناشي از نفرت ديني تحت پيگرد قانوني قرار گرفت/.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود