Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فیفا در پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت پیشکسوت فوتبال کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو در پیامی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت اکبر افتخاری را تسلیت گفت.   رئیس فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا در پیام خود به مهدی تاج آورده است:   تسلیت و همدردی خود را به‌خاطر درگذشت بازیکن بین المللی (اکبر افتخاری) اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه آمده است:   «از سوابق حرفه‌ای او می‌توان به عضو یت در تیم ملی ایران اشاره کرد، که برای نخستین بار توانستند در تهران در سال ۱۹۶۸ قهرمان جام ملت‌های آسیا شوند.
همچنین در سطح باشگاهی وی در تیم‌های دارایی، استقلال و پرسپولیس عضویت داشت.
من به نمایندگی از خانواده بین‌المللی فوتبال تسلیت خود را اعلام کرده و از شما می‌خواهم عمیق‌ترین تسلیت ما را به خانواده و عزیزان ایشان بیان کنید. امیدوارم با بیان این کلمات بتوانم نقشی هر چند کوچک در آرامش و تسکین شما و خانواده ایشان در زمان غم و اندوه‌تان داشته باشم.»   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس

در پیام تسلیت غلامعلی حیدری در پی درگذشت حاج محمد کیانی رزمنده دفاع مقدس در استان آمده است:

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت مادر شهیدان منافیان

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

مردی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در میدان جهاد بود و پس از آن نیز در میدان خادمی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خدمت صادقانه گام برداشت و پاسداری این نظام اسلامی را بالاترین افتخار خود میدانست. او همواره در میدان تکلیف و عمل به وظیفه از پیشگامان بود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان برادری مخلص و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان ایشان، فرزندان عزیزش و سایر بازماندگان آن مرحوم، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت میکنم و امیدوارم روح آن عزیز سفر کرده در خلد برین، همنشین اهل بیت عصمت و طهارت باشد و با ارواح طیبّه شهداء محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس