Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@02:29:00 GMT

آغاز احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۹۸۱۹

آغاز احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده

به گزارش ایسکانیوز،حیدر اسکندرپور شهردار شیراز گفت: تلاش مجموعه جدید شهرداری این است که به بافت تاریخی توجه بیشتری شود و هر چند در گذشته نیز اقداماتی انجام شده، اما نگاه به آینده است و برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: در این برنامه تلاش بر این است که هویت شیراز در بافت قدیم و تاریخی احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور ادامه داد: احیای بافت تاریخی می‌تواند مردم را گرد هم جمع و گردشگری را نیز تقویت کند و علاوه بر آن مشکلات خاص این مناطق نیز با کمک هیئت‌های مذهبی و کسانی که دل در گرو این مردم دارند، برطرف شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که زندگی در بافت‌های تاریخی تسهیل شود، بیان کرد: تلاش شهرداری بر این است که ظرف ۲ سال آینده این اتفاق بیفتد و نباید اجازه داد که مردم این مناطق به دلیل شرایط بد زندگی مهاجرت کنند.

902/900

شهردار شیراز حیدر اسکندرپور احیای بافت تاریخی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود