Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:46:28 GMT

کشته و زخمی شدن سارقان منزل حین سرقت در دزفول 

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۰۰۹

کشته و زخمی شدن سارقان منزل حین سرقت در دزفول 

دزفول - فرمانده انتظامی دزفول گفت: هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع همسایه، مانع از سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی در دزفول و کشته و زخمی شدن سارقان در درگیری با پلیس شد.

سرهنگ علی الهامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه شامگاه جمعه گزارشی از سرقت یک منزل مسکونی توسط سامانه۱۱۰ دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسر همسایه در حال استراحت در منزل متوجه حرکات مشکوکی در منزل همسایه شده و سریعا موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

سرهنگ الهامی ضمن تقدیر از اطلاع رسانی به موقع این شهروند عنوان کرد: نیروهای پلیس بلا فاصله با حضور سریع خود در منزل موردنظر متوجه حضور سارق یا سارقان در منزل می شوند که دو سارق مسلح دست و پای اعضای خانواده را بسته و ضمن سرقت طلاجات و موبایل های اعضای خانواده در حال فرار بودند.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: ماموران نیروی انتظامی هنگام خروج سارقان از منزل مسکونی با آنها درگیر شده و ماموران به سمت خودروی پراید آنها شلیک کرده و مانع سرقت آنها شدند.

سرهنگ الهامی ادامه داد: در این درگیری یکی از سارقان کشته و یک نفر دیگر مصدوم و دستگیر شد و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

وی گفت: طبق دستور قضایی نیز اموال و طلاجات سرقت شده به صاحب آنها بازگردانده شد.

سرهنگ الهامی اظهار کرد: طبق شواهد موجود، منزلی که مورد سرقت قرار گرفته بود هیچ گونه حفاظ، دیوار و دوربینی برای پایش تصویری نداشته لذا از شهروندان درخواست می شود برای ایجاد امنیت پایدار، دوربین امنیتی نصب کنند زیرا سارقان معمولا مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که آسیب پذیر هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز