Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که این کمک ها شامل انواع مواد غذایی، خوراک و اجناس مورد نیاز آسیب دیدگان در استان کرمانشاه است.
علیرضا موسوی امجد اظهار داشت: عمده ترین این کمک ها شامل پتو، آب معدنی، کنسرو، پوشاک، قالی، برنج، ماکارونی، شیر خشک، مواد بهداشتی، دستکش، کلاه، روغن و چای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ارزش ریالی این محموله را افزون بر سه میلیارد ریال دانست و گفت: اداره کل بهزیستی این استان علاوه بر کمک های مادی در زمینه اعزام نیروهای مشاوره ای و مددکاری به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.
در روزهای گذشته مردم نوع دوست کهگیلویه وبویراحمد بهمراه مسئولان و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و شرکت های بخش خصوصی از هیچ تلاشی برای کمک و یاری رساندن به مردم مصیبت دیده و زلزله زدگان کرمانشاه دریغ نکردند.
ظرف روزهای گذشته تاکنون افزون بر 30 میلیارد ریال کمک های خوراکی و غذایی و سایر اجناس مورد نیاز در قالب کاروان های حمایتی و امدادی از این استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و زلزله زدگان اظهار داشت: این کمک‌ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.
وی حمایت مجموعه دولت و نیروهای مسلح در کنار کمک های مردمی و بخش خصوصی برای تسکین آلام افراد مصیبت دیده در زلزله اخیر غرب کشور را در روزهای اخیر قابل تحسین دانست.
احمدی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر و سایر نهادهای حمایتی به این مناطق همچنان ادامه دارد.
زمین لرزه به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که این حادثه تاکنون 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب