Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سعدی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت:  این شکارچیان غیرمجازکه اغلب در شب ویا سحرگاه در آبگیر ها و کومه نماهای غیر مجاز ؛ اقدام به شکار پرندگان می نمودند درحین پایش زیستگاه ها و یا ورود به کومه های غیر مجاز؛ توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با به همراه داشتن اسلحه شکاری مشاهده واز این افراد 3 قبضه اسلحه شکاری قاچاق و 8 قبضه اسلحه شکاری با جواز و تعدادی پرندگان شکار شده ؛ کشف و ضبط شد و پرونده این تخلفات جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی گفت : اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به طرق مختلف و با حضور محیط بانان درمحلهای تجمعی مردم در روستاها وتوزیع اطلاعیه ها وجلسات آموزشی با دهیاران و سایر روشها در مورد ممنوعیت هرگونه شکاروعواقب آن اطلاع رسانی نموده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حمزه عشوری گفت: بعد از تلف شدن یک راس دام در مناطق جنگلی و نصب دوربین تِله‌ای، تصاویری از یک پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی شهرستان رودبار ثبت شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: متاسفانه با اجرای دامداری سنتی در بیشتر مناطق استان، دامداران، دام‌های سنگین خود مانند گاو را بدون هرگونه حفاظت یا همراهی دامدار، به سمت مناطق جنگلی و قلمرو حیوانات وحشی می‌فرستند که از سوی این حیوانات شکار می‌شوند.

عشوری افزود: دامداری در گیلان باید به سمت صنعتی شدن سوق پیدا کند و مشاغلی که با محیط زیست مغایرت ندارند جایگزین مشاغل آسیب زا شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند