Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@16:34:40 GMT

آغاز توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعت به زلزله زدگان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۱۶۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از امروز پخش بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته به خانواده‌های حادثه دیده آغاز می‌شود.

به گزارش شریان نیوز،رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مرتضی سلیمی درخصوص اقدامات انجام گرفته در مناطق زلزله زده گفت: از امروز برای ساماندهی بهتر خانواده‌های حادثه دیده دفترچه خدمت توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هموطنان برای اخذ دفترچه نیازی به حضور در محلی ندارند و امدادگران هلال احمر با مراجعه به خانواده‌ها دفترچه‌های خدمت را میان آنها توزع خواهند کرد.

سلیمی درباره ارائه بسته‌های غذایی نیز گفت: از امروز توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته آغاز شده است و این در حالی است که از روز دوشنبه بسته‌های یک ماهه توزیع خواهد شد.

این در حالی است که تاکنون ۵۴۵ پس لرزه در مناطق غرب کشور به ثبت رسیده است و و تا این لحظه فوت ۴۳۶ نفر از هموطنان تأیید شده است.

منبع:فردا

برچسب هابستهغذاییهلال احمرحادثهزلزله مطالب مرتبط تمامی مناطق زلزله‌زده برق‌دار شدند
عروس و داماد با معرفت همدانی+عکس
پیش‌بینی برف و باران در مناطق غربی کشور
چادر زدن دو دزد برای دریافت کمک به زلزله زدگان!؟
کودک زلزله‌زده سرپل ذهاب: می‌خوام ۳ تا پتو دور خودم بپیچم که گرم بشم+فیلم
ابراز همدردی ورزشکاران جهان با زلزله‌زدگان کرمانشاه؛ از جوردن باروز تا بازیکن لیورپول+فیلم
واکنش ستاره ایرانی به درخشش در اروپا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان