Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه قطبی یکی از مربیان جوان فوتبال ایران است که چندسالی را در اروپا مربیگری کرده است و در حال حاضر نیز هدایت تیم فوتبال زیر 18 سال نیویورک کاسموس را برعهده دارد، او که در تیم های پایه ایتالیا و اینترمیلان نیز فعالیت کرده است، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف ایتالیا از جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: متاسفانه باید جام جهانی 2018 روسیه را بدون ایتالیا تماشا کنیم  و امیدوارم جام جهانی خوبی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مدیران و رسانه ها مقصر اصلی شکست را ونتورا می دانند اما بازیکنان مقصر بودند و  با حضور 4 بازیکن سن بالا مانند بوفون ، کیلینی، بونوچی، بارزاگلی و ... مشخص بود این تیم سرنوشت خوبی ندارد.

او افزود: هر مربی دیگری هم به جزء ونتورا بود، قطع به یقین می توانست تیم پرافتخار ایتالیا را راهی بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی جام جهانی کند اما این مربی به دلیل اینکه از هوش پایینی برخوردار بود و از رزومه خوبی دارا نبود نتوانست سطح توقعات لاجوردی پوشان را برآورده کند. به طور مثال ایتالیا پس از برزیل دومین تیم پر افتخار تمام ادوار جام جهانی های به حساب می آید اما این پیر مرد ایتالیایی ناکامی بزرگی را نه تنها برای هواداران به ارمغان آورد بلکه کاری کرد تا پس از 60 سال آبی پوشان نتوانند به جام جهانی بروند.

قطبی درخصوص  دیدار ایتالیا با سوئد هم گفت: ایتالیا در 2 بازی رفت و برگشت جلوی سوئد تاکتیک خاصی را مد نظر نداشت و نتیجه اش همین شد که آبروی فوتبال ایتالیا به تاراج گذاشته شد.در هر صورت خودتان دیدید که در بازی برگشت آنها به گل نیاز داشتند اما در یک حرکت تعجب بر انگیز سرمربی ایتالیا به جای اینکه مهاجم بیاورد تا تیمش به گل برسد به طبع آن بازی به وقت های اضافه کشیده شود اما او از انجام این کار خودداری کرد و نتیجه اش این شد که دانیل ده روسی دچار درگیری لفظی با ونتورا شد. پدر ده روسی یک از بزرگترین دلالان در ایتالیا است و انگار مشخص بود قبل از بازی ونتورا اخراج می شود.

سرمربی سابق تیم پایه های اینترمیلان در خصوص وضعیت تیم ملی ایران هم بیان کرد: تیم ملی شرایط خوبی دارد و به طور قطع می تواند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. کی روش مربی یزرگی است و علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی و رضا قوچان نژاد ستارهای ایران در روسیه محسوب می شوند و امیدوارم بتوانیم برای نخستین بار به دور دوم صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی ایرانی درباره حذف ایتالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسیده بود تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی دیدار نهایی شود.

تیم ویتوریا در این بازی موفق شد در همان شروع کار و در دقیقه یک به گل برسد و کار را برای حریف سخت کند.

اما در ادامه مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. «چیکو کنسیسائو» در دقیقه ۴+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ هم ۲ بار دیگر برای پورتو گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. طارمی در این دقیقه ۸۵ از بازی بیرون رفت و جای خود را به «دنی لوودر» داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم اسپورتینگ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود تا پورتو و اسپورتینگ فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را برگزار کنند.

کد خبر 6081586

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود