Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانوده کمیته امداد استان کرمانشاه از استقرار اکیپ های مشاوره ای کمیته امداد در مناطق زلزله زده و ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان استان توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   مرصاد، کیومرث رحمتی پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران گزارشی از چگونگی امداد رسانی  و کمک مشاوره ای به زلزله زدگان استان کرمانشاه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز چهارشنبه دو اکیپ مشاوره به شهرستان های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اعزام و با توجه به صدمات روحی وارد شده به آسیب دیدگان زلزله خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم این مناطق ارائه می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: این اکیپ ها متشکل از چندین دکتر روانشناس و مشاورین ارشد همکار این نهاد است.

وی با تاکید بر اینکه اکیپ های مشاوره تا بهبود شرایط در مناطق زلزله زده مستقر خواهند بود، عنوان کرد: اکیپ های روانشناسی کمیته امداد با توجه به صدمات روحی وارد شده به آسیب دیدگان زلزله خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم این مناطق ارائه می کنند.

رحمتی پور با یادآوری اینکه  اکیپ های مشاوره ای کمیته امداد به تمامی آسیب دیدگان این حادثه خدمات مشاوره ای ارائه می کنند، ادامه داد: اکیپ های مشاوره ای کمیته امداد تا زمان احساس نیاز به خدمات مشاوره ای در مناطق زلزله زده استقرار خواهند داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه به اولویت های کاری کمیته امداد در مناطق زلزله زده نیز اشاره و بیان کرد: کمیته امداد در امدادرسانی ثانویه برای خانوارهای مددجوی آسیب دیده در مناطق زلزله زده منازل مسکونی خواهد ساخت.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی این نهاد شناسایی خانوارهای نیازمند به حمایت های کمیته امداد در مناطق زلزله زده است، تاکید کرد: این افراد نیازمند در اسرع وقت تحت پوشش چتر حمایتی کمیته امداد استان کرمانشاه در خواهند آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان