Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد محمودوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این که سپاه استان لرستان بخشی از فعالیت ها را در منطقه آسیب دیده ناشی از زلزله در استان کرمانشاه بر عهده دارد این کمک ها با برنامه ریزی به دست زلزله زدگان خواهد رسید.
به گفته و.ی یک خیر پلدختری نیز که ساکن تهران است برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه انواع لباس گرم به ارزش 200 میلیون ریال هدیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمودوند همچنین با اشاره به نامگذاری 29 آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج گفت:امسال هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری دینی آغاز می شود و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی ،فضای مجازی ، رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله محور و اقتصاد مقاومتی چهار رویکرد محوری هفته بسیج امسال است.
وی با بیان این که نخستین روز از این هفته با عنوان بسیج ،اقتصاد مقاومتی و سازندگی نامگذاری شده است افزود: دیدار بسیجیان با امام جمعه پلدختر، افتتاح2 ساختمان پایگاه مقاومت و 2 ایستگاه مشاوره فضای مجازی ، آغاز به کار تورهای ایست بازرسی با رویکرد امنیتی و فرهنگی و اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس از برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر برگزاری یادواره شهدای آبروی محله ، دعای کمیل ، صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات و غبارروبی گلزار شهدا ، برگزاری کارگاه مصون سازی فرهنگی و تهدیدهای فضای سایبری و همایش امامان جمعه و جماعات شهرستان و اعزام 270 نفر از دانش آموزان خواهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور و افتتاح ساختمان پایگاه اداری شهید فلاح پور را از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان پلدختر عنوان کرد.
سرهنگ محمودوند برگزاری همایش 2هزار نفری بسیجیان ، اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهدای زن و افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج و اجرای طرح گشت‌های بسیج محله محور را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسفی گفت: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، افتتاح چند طرح زیست محیطی، تبلیغات محیطی، حضور در منابر نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پاکسازی جاده‌ها و بازدید علمی دانش آموزان از موزه حیات وحش، قسمتی از این برنامه‌هاست.
او افزود: ۶۸ خانه محیط زیست در استان مرکزی وجود دارد که در طول هفته زمین پاک برنامه‌های ویژه‌ای در راستای مباحث زیست محیطی در این خانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت» به صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در حال برگزاری است.
یوسفی افزود: ۲۰ درصد پسماند‌های خانگی کشور و استان مرکزی پلاستیک‌ها هستند که این آمار بالاست.
او با اشاره به اینکه دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستیک ابلاغ شده گفت: امید است این دستورالعمل هرچه زودتر اجرایی شود و «نه به مصرف کیسه‌های پلاستیک» مورد توجه جدی باشد.
یوسفی عنوان کرد: ۹۰۰ تُن پسماند شهری و خانگی روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۷۰ درصد آنها قابل بازیافت در منازل هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان