Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شفیعی، مسئول شعب بیت‌الاحزان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: شعب بیت‌الاحزان در خوزستان در شهرهای رامهرمز، هفتکل، اهواز، سوسنگرد، آبادان، شهر الوان و شهر حر شوش فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: پس از اجرای طرح رحله، شعب بیت‌الاحزان مشغول برگزاری دوره‌های حفظ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ها در سه سطح  تخصصی(حفظ یکساله)، دوره‌های نیمه تخصصی(یک سال و 8 ماه) و دوره‌های عمومی(حفظ 4 ساله) برگزار می‌شود.

به گفته شفیعی، در حال حاضر 190 نفر آمار حافظان کل بیت‌الاحزان استان هستند که مدرک حفظ کل قرآن دارند.

مسئول شعب بیت‌الاحزان خوزستان افزود: این شعب علاوه بر برگزاری دوره‌های حفظ قرآن، دوره‌های مهد، پیش‌دبستانی، روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن نیز برگزار می‌کنند.

وی در پایان از راه‌اندازی شعبه جدید بیت‌الاحزان در اهواز خبر داد و گفت: این شعبه کار خود را در مسجدالنبی(ص) کوی باهنر با مدیریت حمید خادمی آغاز به کار کرده است.

iqnakhouzestan@

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۸ فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۵، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۵ و ایستگاه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۱۷، ایستگاه ماهشهر ۱۱۵ و ایستگاه هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: هم چنین در این مدت هوای اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، سوسنگرد و امیدیه در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند