Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:11:32 GMT

حضور بازیکن کرمانشاهی گهر در جمع زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۵۷۰

حضور بازیکن کرمانشاهی گهر در جمع زلزله‌زدگان

بازیکن کرمانشاهی گل گهر سیرجان به نمایندگی از هم‌تیمی‌هایش در کرمانشاه حضور یافت و کمک‌ها را در اختیار مردم آسیب دیده قرار داد.

به گزارش خبرنگار "ورزش سه"، اسماعیل کیانی، بازیکن اهل کرمانشاه گل گهر سیرجان، روز گذشته به نمایندگی از هم‌تیمی‌هایش در جمع مردم آسیب دیده زلزله اخیر در این استان حاضر شد و کمک‌ها را در اختیار آنها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به همراه بچه‌های کرمانشاهی دقایقی به بازی پرداخت تا برای لحظاتی تلخی‌های آسیب زلزله را از ذهن آنها خارج کند.


طی روزهای اخیر ورزشکاران همپای دیگر مردم به کمک آسیب دیدگان زلزله شتافتند و با حضور در این شهر و یا جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در تلاش برای کم کردن غم این حادثه بودند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در یک سال گذشته بازیکنان زیادی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... را برای نخستین بار در یک مسابقه ملی بازی داد که شب گذشته هم این کار را در دیدار مقابل ترکمنستان تکرار کرد و چنین فرصت بزرگی را دراختیار محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایران گذاشت.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و نمایش موثر در خط دفاعی و میانی این تیم راهی اورنبورگ روسیه شد، پس از جا ماندن از فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دعوت شد و دیشب فرصت انجام بازی ملی را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله که انتقالی یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه داشته، در فصل جاری علاوه بر عملکرد تاثیرگذارش در لیگ برتر برای طلایی پوشان اصفهان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام هفت بازی و ثبت دو گل جزو بهترین‌ها بود که حالا تجربه بازی برای تیم ملی ایران را هم به دست آورد.

قربانی پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی راهی اورنبورگ شد، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و برابر بالتیکا در لحظات پایانی به زمین رفت، اما در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در جام حذفی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در جدال با اسپارتاک مسکو داشت که توانست یک گل هم بزند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و نخستین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه‌ای برابر تاجیکستان تجربه کند.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد