Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:12:55 GMT

ترخیص 11 مصدوم زلزله کرمانشاه از بیمارستان باهنر کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۵۸۸

ترخیص 11 مصدوم زلزله کرمانشاه از بیمارستان باهنر کرج

کرج-ایرنا-رئیس مجتمع آموزشی پزشکی درمانی بیمارستان شهید باهنر کرج با بیان اینکه در مجموع 12 مصدوم زلزله استان کرمانشاه به این بیمارستان انتقال یافت، گفت: 11 مصدوم پس از درمان و عمل جراحی مرخص شدند.

دکتر احمد مهدوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 12 مصدوم پذیرش شده این حادثه غم انگیز، 7نفر تحت جراحی قرار گرفتند که تاکنون 6 نفر این افراد مرخص و تنها یک نفر دربخش مراقبت های ویژه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیمارستان شهید باهنر کرج برای پذیرش 100مصدوم حادثه زلزله استان کرمانشاه آماده شد، گفت: اتاق های عمل این بیمارستان در چند روز اخیر به 2 برابر افزایش یافت.
مهدوی با بیان اینکه یک مصدوم اکنون در آی.سی.یو بستری است، گفت: این مصدوم که با خونریزی داخلی و آسیب های لگنی مواجه بوده پس از عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است و حال عمومی وی خوب تشخیص داده شده است.
این مسئول افزود:مصدومانی که در بیمارستان باهنر تحت عمل جراحی قرار گرفتند شامل، یک زن، 2 کودک سه و هشت ساله و 4 مرد بوده است.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار بدون عمل جراحی باز در سنندج
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه