Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ آبان‌ماه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

محمد مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 30 آبان‌ماه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برای بازدید علاقه‌مندان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، همدان و استان چهارمحال و بختیاری برپا که عمده محصولات از استان‌ها تهران و چهارمحال و بختیاری است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آخرین دستاوردهای مبلمان، کالای خواب و سرویس نهارخوری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مسعودی با بیان اینکه پیش‌فروش کالاها با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه از 30 آبان‌ماه تا 4 آذرماه از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 12 نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی سالانه 20 نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌ استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها با امکانات شرکت نمایشگاه‌های استان برپا که هر نمایشگاه بین 4 تا 5 هزار نفر بازدیدکننده دارد.

مسعودی تصریح کرد: نمایشگاه‌های صنعت ساختمان، مبلمان و کتاب و محصولات فرهنگی پربازدیدترین نمایشگاه‌های استان هستند.

انتهای پیام/

R41350/P41362/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو