Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:06:13 GMT

اولین حریف ایران در جام جهانی کدام تیم است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۷۱۳

اولین حریف ایران در جام جهانی کدام تیم است؟

اولین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی از بین چهار تیم حاضر در سید چهارم خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان با قرار گرفتن در سید سوم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه فرصت خوبی برای قرار گرفتن در گروهی مناسب دارد و البته اولین بازی نیز می‌تواند فرصتی مناسب برای شروعی خوب در این رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی فیفا، تیم‌های سید سوم گروه‌های هشت‌گانه اولین بازی خود را با تیم‌های سید چهارم برگزار خواهند کرد. با توجه به اینکه ایران با تیم‌های آسیایی روبه‌رو نمی‌شود به این ترتیب یکی از تیم‌های نیجریه، مراکش، پاناما یا صربستان اولین حریف ایران در جام جهانی خواهند بود.

تیم‌های سید سوم دومین بازی خود را مقابل تیم‌های سید اول برگزار می‌کنند و آخرین بازی مرحله گروهی نیز با تیم سید دوم برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه روز جمعه، 10 آذرماه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل