Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه قطعنامه حقوق بشری کمیته سوم سازمان ملل علیه ایران مغرضانه است، تأکید کرد: هدف از تصویب این گونه قطعنامه‌ها در سازمان ملل ایجاد فشار بر ایران است.

ژرژیک آبرامیان عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران در پاسخ به خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مبنی بر تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در کمیته سوم سازمان ملل گفت: این گونه قطعنامه‌ها اهرم فشاری است و معمولاً به عنوان یک وسیله از آن سوءاستفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: در مورد آنچه در کلیات این قطعنامه‌ها تا به حال دیده‌ایم باید گفت که بر اساس گزارش‌های مغرضانه یکسری قطعنامه‌ها صادر می‌شود که هدف آن ایجاد فشار بر ایران است.

آبرامیان در پاسخ به اینکه نظر شما درباره اینکه جمع آرای مخالف (۳۰) و ممتنع (۶۸) کمیته سوم سازمان ملل به قطعنامه حقوق بشری علیه ایران بیشتر از رأی موافق (۸۳) است، چیست؟ اظهار کرد: اگر این قطعنامه را به عنوان اهرم فشار در نظر بگیریم باید مسئولین کشور ما روی این مسئله کار کنند و با کسانی که در رأی‌گیری شرکت می‌کنند صحبت شود و به آن‌ها توضیح دهند تا روشنگری شود این ارقام اعداد خوب و در نتیجه کار‌هایی است که انجام شده و به نفع کشور ما است.

وی تأکید کرد: دشمنان از سازوکاری که علیه ما در اختیار دارند حداکثر استفاده را می‌برند بنابراین باید بسیار هوشمندانه و بیدار ببینیم، بسنجیم و درک کنیم و بر اساس آن اقداماتی مبتکرانه را انجام دهیم.

نماینده مردم ارامنه حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی ایران در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا بر اساس اقدامات مبتکرانه، هجمه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران کمترین نتیجه را در برداشته باشد و نهایتاً منجر به انزوای کسانی بشود که می‌خواهند از حقوق بشر سوءاستفاده و از آن به عنوان اهرم فشار استفاده نمایند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به نوار غزه را نقض کرده است.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074455 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا