Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند لنج تجاری در شهرستان ابوموسی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند لنج تجاری حامل بیش از ۲۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق Contraband در شهرستان ابوموسی خبر داد.

وی گفت: مأموران در بازرسی از شناور ۲۴ میلیارد و ۸۶۹ میلیون و550 هزار ریال انواع کالای قاچاق را که خارج از مجوز و به صورت غیرقانونی بارگیری شده بود کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی هرمزگان افزود:کالاهای کشف شده شامل لیمو خشک، گردو ،شامپو، مایع دستشویی ،صابون، اسپری بدن، ماسک صورت، خمیر دندان دستمال مرطوب و کرم مرطوب کننده است.

سرهنگ علی اصغر خرم روی گفت:دراین رابطه ۷ نفر دستگیر شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار محمد احمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان توانستند در ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از بار این ۲ دستگاه تریلی؛ ۵۲ عدد واکسن، ۹ عدد آمپول، ۱۶۸ عدد قرص، ۱۶۸ کیلوگرم روغن نباتی، ۲۳ لیتر سموم کشاورزی، ۱۸ کیلوگرم بذر آفتابگردان و ۴ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی شامل بنزین و گازوئیل و ... را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به ارزش ۱۱ میلیارد ریالی محموله مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۴ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلر نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • توقیف تریلی حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان