Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@01:23:02 GMT

جنگ تیم‌های هجومی لیگ در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۹۳۶

جنگ تیم‌های هجومی لیگ در آزادی

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرسپولیس در 10 بازی گذشته در لیگ 19 گل به ثمر رسانده و در آن سو پدیده در 11 بازی 20 گل زده است.

 

البته هجومیترین تیم لیگ فعلا پارس جنوبی جم است که 22 گل در 11 بازی به ثمر رسانده و میانگین 2 گل در هر بازی را ثبت کرده اما به هر حال پرسپولیس- پدیده که دوشنبه در آزادی برگزار میشود هم به نوعی نبرد تیم‌های هجومی لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس البته 6 خورده و پدیدهای‌ها 13 گل.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان قرار می‌گیرند که یکی زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش بوده‌اند.

سرهنگ ضربت افزود: این مساله سبب می‌شود که این مادر و دختر با مادر و دختر فروشنده مشاجره کرده و سپس با آنها درگیر شوند و آن گونه که در تحقیقات اولیه مشخص شده دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند و در ادامه درگیری، مادر این دختر ۱۱ ساله نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس فرار می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند و سپس موفق شدند امروز پنجشنبه مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی عنوان داشت: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.

کد خبر 6081931

دیگر خبرها

  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!