Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@12:51:08 GMT

درخواست عجیب مصری ها از فیفا برای جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۹۴۹

درخواست عجیب مصری ها از فیفا برای جام جهانی

به گزارش ایسکانیوز، روابط قطر با چند کشور عربی از جمله عربستان و مصر از چند ماه پیش قطع شده و این کشورها قطر را از نظر سیاسی بایکوت کرده اند.

انتظار می رود فیفا برای جام جهانی 2018، شش داور عرب را انتخاب کند؛ جهاد گریشا از مصر، محمد عبدالله از امارات، فهد المرداسی از عربستان، مهدی شارف از الجزایر، نواف شکرالله از بحرین و عبدالرحمان القاسم از قطر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حالی که هنوز مشخص نیست داور قطری در جام جهانی حضور دارد، عصام عبدالفتاح از فیفا خواسته او را برای دیدارهای مصر و عربستان انتخاب نکند.

او به خبرنگاران گفت:" القاسم نباید به عنوان داور دیدارهای مصر یا عربستان در جام جهانی انتخاب شود. اگر این اتفاق بیفتد، ما اعتراض می کنیم."

5 ژوئن گذشته بود که بحرین، مصر، عربستان، امارات، لیبی و یمن روابط شان را با قطر قطع کردند. آنها این کشور را به حمایت از تروریسم متهم کردند.

606

عصام عبدالفتاح مصر قطر عرستان امارات جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشه خرم‌آباد از بین ۸ روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در جشنواره رود و ریل در روستای گردشگری بیشه که روز پنجشنبه 30 فروردین ماه برگزار شد افزود: این جشنواره به لطف دو عنصر مهم و حیاتی رودخانه و آبشار بیشه و همجواری با راه‌آهن سراسری به عنوان روستای هدف گردشگری برای ثبت جهانی انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تدوین نهایی پرونده برای ارسال به ثبت جهانی اظهار داشت: مسیر راه‌آهن سراسری در کنار این آبشار نیز ثبت جهانی شده که همجواری آبشار و ریل به جاذبه‌های این روستای گردشگری افزوده است.

وی در ادامه مردم روستای بیشه را مردمانی سخاوتمند در میان کوه‌های زاگرس و در کنار رود و ریل دانست و افزود: پرونده ثبت جهانی روستای بیشه در بین ۵۰۰ روستای کشور انتخاب و در میان ۸ روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شده است.

عطا حسنپور افزود: در صورت نهایی شدن ثبت جهانی روستای بیشه، به عنوان دومین روستای ایران پس از روستای ماسوله، در فهرست ثبت جهانی قرار خواهد گرفت.

او گفت:جشنواره رود و ریل با اجرای موسیقی محلی، آیین باران خواهی، آیین بومی و محلی و اجرای رقص آیینی و سنتی با حضور اقشار مختلف مردم در روستای گردشگری بیشه برگزار شد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: استان لرستان در سال جاری با آثار تاریخی و گردشگری خود در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.

سید مصطفی فاطمی در جشنواره رود و ریل در روستای گردشگری بیشه افزود: استان لرستان در سال جاری با پرونده ثبت جهانی دره خرم‌آباد و ثبت جهانی پرونده روستای گردشگری بیشه به سمت جهانی شدن گام برداشته است.

او اضافه کرد: این مهم در وزارت میراث فرهنگی سابقه نداشته و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی و توریستی این استان، لرستان با دو اثر در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اضافه کرد : آخر هفته آینده پرونده ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با تلاش شبانه روزی کارشناسان و همکاری خوب مردم این منطقه برای ثبت جهانی ارسال می‌شود.

او اضافه کرد: روستای بیشه برای دومین سال پس از تکمیل پرونده برای ثبت‌جهانی ارسال می‌شود و امیدواریم این مهم برای لرستان و کشور به نتیجه برسد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897529

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • (ویدئو) تصاویری از خسارت سیل امارات
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • بیشه خرم‌آباد از بین ۸ روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد