Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین کیون ، مدافع پیشین آرسنال معتقد است که تاتنهام با وجود در اختیار داشتن تیمی مستعد، برای حفظ استخوان بندی خود نیاز به فتح عناوین دارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارتین کیون ، مدافع پیشین آرسنال معتقد است که تاتنهام با وجود در اختیار داشتن تیمی مستعد، برای حفظ استخوان بندی خود نیاز به فتح عناوین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تداوم روند رو به رشد این تیم را، به سان زنگ خطری برای توپچی های لندن قلمداد کرده است.

کیون در ستون اختصاصی خود برای دیلی میل نوشته است:

می دانم که عضویت در تیمی مستعد که فرصت قهرمانی در عناوین را از دست می دهد، چه حس و حالی دارد. در این صورت برای حفظ بهترین بازیکنان تان به مشکل بر می خورید. نیکولاس آنلکا، مارک اوورمارس و امانوئل پتی اعضای کلیدی دو گانه ما در سال ۱۹۹۸ بودند ولی طی دو سال، از تیم جدا شدند. پس از این که شاهد سه گانه منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ بودیم، آنلکا راهی رئال مادرید شد. سال بعد و پس از باخت در فینال جام یوفا و روی ضربه های پنالتی، اوورمارس و پتی نیز از آرسنال جدا شدند. حالا هری کین و دله آلی به همان میزان برای تاتنهام ارزشمند هستند و اگر مائوریسیو پوچتینو شروع به فتح عناوین نکند، در خطر از دست دادن مهره های خود به شکلی مشابه قرار می گیرد.

اگر روند پیشرفت اسپرز در سالیان آتی ادامه دار باشد، زنگ خطر برای آرسنال به صدا در می آید. با وجود این که در حال حاضر رقبای تاتنهام از این تیم ستایش می کنند، کسی نسبت به ویترین افتخارات این تیم حسادت نمی کند. با وجود همه این ستایش ها، اسپرز هنوز در انتظار کسب عنوانی مهم با پوچتینو است. پس از جدایی آنلکا، اوورمارس و پتی، ما توانستیم خود را بازیابی کرده و در سال ۲۰۰۲ به دوگانه برسیم ولی هیچ تضمینی به این نیست که پوچتینو هم بتواند چنین کاری انجام دهد.

اگر بازی روز شنبه در وایت هارت لین یا ومبلی برگزار می شد، تاتنهام مدعی نخست کسب پیروزی بود ولی آرسنال در خانه خودش، تیم دیگری است. آن ها در ۱۲ بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده اند و تنها تیم های شهر منچستر رکورد بهتری را از این حیث نسبت به آرسنال بر جای گذاشته اند. در گذشته طرفداران تاتنهام هنگامی که شاهد قهرمانی رقبای شان بودند، بسیار گزنده تر به شمار می رفتند. حالا این طرفداران آرسنال هستند که پر سر و صداتر خواهند بود زیرا حاکمیت شان بر حریف را از بین رفته است. آرسنال بی هیچ ترس و واهمه ای راهی این دیدار می شود. آن ها می دانند که این بازی در زمانی عالی برای احیای فصل شان از راه رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

حمایت جانانه از مدیران خطرپذیر در روزنامه آوای خراسان جنوبی و افتتاح 2 طرح عمرانی هرماه توسط سپاه در خراسان جنوبی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین