Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دعوتش به نخستین کارگاه آموزشی داوران جام جهانی روسیه بیان کرد: قرار است جمعه هفته جاری برای حضور در کارگاه آموزشی ای که از 25 تا 29 نوامبر در ابوظبی امارات برگزار می شود به این کشور سفر کنم. در این کارگاه آموزشی فیفا باید در کلاس های تئوری، تست آمادگی جسمانی، تست های ویدئویی و هماهنگی شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هرچند 36 داور به این کلاس ها دعوت شده اند اما درحال حاضر مشخص نیست کدام یک از این داوران قرار است به عنوان داور وسط و داور ویدیویی در جام جهانی قضاوت کنند. ان شالله با آمادگی کامل در نخستین کارگاه آموزشی شرکت می کنم تا بعد از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

فغانی ادامه داد: 6 داور آسیایی به این کلاس دعوت شده اند اما اینکه کدام یک از آن ها داور وسط باشند، پس از برگزاری آخرین کارگاه آموزشی مشخص می شود. هرچند فهرست داوران فیفا همچنان باز است اما من به همراه نواف شکرالله، فهد مرداسی، روشن ایرماتوف، محمد عبدالله و ریوجی ساتو به عنوان داوران آسیایی در روسیه قطعی است. برای قضاوت در جام جهانی به عنوان داور وسط هم به خدا توکل کرده ام و تمام تلاشم را برای تحقق این امر به کار می گیرم.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره انتخاب بختیار نمازاف  ازبکستانی به عنوان برترین داور سال 2017 آسیاگفت: این داور به دلیل اینکه به عنوان نخستین داور آسیایی در جام جهانی فوتبال ساحلی قضاوت کرده به عنوان برترین داور سال 2017 آسیا انتخاب شده است. همانگونه که من سال گذشته به دلیل حضور در المپیک و قضاوت در فینال آن رقابت ها انتخاب شدم. باید به نمازاف تبریک بگویم.

انتهای پیام/

اظهارات فغانی درباره دعوت به کارگاه آموزشی داوران جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 6081046

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴