Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:21:05 GMT

اپیزود«نامه آخر» از امشب روی آنتن شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۰۹۸۸

اپیزود«نامه آخر» از امشب روی آنتن شبکه یک

قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» از امشب (۲۷ آبان) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گرارش  ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی  پیش از این از شبکه سه سیما پخش شده بود که بازپخش آن در شش قسمت از شنبه (۲۷ آبان) از شبکه یک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه «نامه آخر» در چهار دهه روایت می‌شود و درخلاصه داستان آن آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما... این قصه در منطقه زرین دشت فیروزکوه فیلمبرداری شده است و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله از لوکیشن‌های اصلی آن هستند.

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان،نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود ایفای نقش کرده‌اند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: علی محمدزاده (مدیرتصویربرداری)، حمید غفارزاده (دستیار اول کارگردان)، فرزین فتحی ‌(برنامه‌ریز)‌، مینا خدیوی (نویسنده)، حسین پورکیانی (مدیر تولید)، احسان شیبانی (تدوین)، علی رضایی (مدیر تدارکات)، محمد حبیبی (صدابردار)، سحر شهامت (طراح صحنه و لباس)، داریوش صالحیان (طراح گریم) و فرشته حجازی (منشی صحنه).

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است که هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستند‌های افق
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» / خواننده تیتراژ معرفی شد+فیلم