Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید عبدولی ملی‌پوش کشتی ایران درخصوص حضور کشتی‌گیران کشورمان در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته از طرف فدراسیون به همراه جمعی از کشتی‌گیران اندیمشکی به دیگر اعضای تیم‌های ملی در کرمانشاه ملحق شدیم و از مناطق زلزله‌زده بازدید کردیم.

دارنده مدال برنز المپیک تاکید کرد: در این سفر یک روزه تلاش کردیم بیشتر از شهرهای کوچک و روستاهایی بازدید کنیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند و اقلامی که با خود برده بودیم را میان مردم توزیع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم در این مناطق واقعا در شرایط خیلی سختی هستند و برخی روستاها تا 90 درصد تخریب شده است و امیدوارم این کمک‌ها تنها محدود به این چند روز نشده و مردم و تمامی متولیان امر تا انتها و حل مشکل این عزیزان در کنارشان باشند.

عبدولی خاطرنشان کرد: کم کم به فصل سرما نزدیک می‌شویم و بیشتر روستاهای آن منطقه نیز در کوه‌ها هستند و امیدوارم هر چه زودتر این عزیزان دارای سرپناه شوند و در این شرایط مردم بیشتر نیاز به پتو، لباس گرم و لوازم نوزادان و کودکان دارند.

قهرمان کشتی فرنگی جهان در پایان گفت: ما به عنوان وظیفه راهی مناطق زلزله زده شدیم و خود را جدا از مردم نمی‌دانیم و دردی که مردم می‌کشند را مشکل خودمان می‌دانیم و با افتخار در کنار این عزیزان بودیم و خوشحالیم لحظاتی هر چند کوتاه باعث آرامش خاطر آنها شدیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!