Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر اکبری در حاشیه بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه پیام نور شیراز اظهارداشت: با وجود امکانات آزمایشگاهی وکارگاهی و تجهیزات مناسب آموزشی وپژوهشی در دانشگاه پیام نور شیراز،زمینه لازم برای افزایش مهارت کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز نباید صرفا به آموزش های تئوری و حفظ کردن مطالب بسنده کنیم، بلکه باید با توسعه امکانات سخت افزاری،آزمایشگاهی وکارگاهی، زمینه آموزشهای کاربردی نیز برای دانشجویان مهیا سازیم.
قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیشرو است، خاطرنشان کرد: تلاشهای زیادی برای افزایش کیفیت تحصیلی و همچنین رضایتمندی دانشجویان صورت گرفته است.
وی همچنین به بازدید سال گذشته خود از دانشگاه پیام نور شیراز اشاره کرد و یادآور شد: در طول یکسال اخیر، فعالیت های بسیار خوبی برای توسعه فضای سبز و زیباسازی این دانشگاه صورت گرفته که این دانشگاه را به یکی از دانشگاه های زیبای کشور تبدیل کرده است. درعین حال از گیاهانی استفاده شده که با محیط سازگاری داشته و نیاز به آب کمتری داشته ودر مقابل کم آبی مقاوم هستند.
قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور به اهمیت زیباسازی دانشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: محیط دانشگاه باید بانشاط و در شان استاد ودانشجو باشد تا دانشجو به آن محیط افتخار کرده وبا عشق وعلاقه ، تحصیل خود را ادامه دهد.
در بازدید دکتر اکبری از بخشهای مختلف دانشگاه، دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان،دکتر توللی،معاون دانشگاه و دکتر فروزانی رئیس دانشگاه پیام نور شیراز، وی را همراهی کردند

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی