Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@09:18:05 GMT

اجرای 170 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان فردوس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۰۷۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری برنامه های هفته بسیج ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت : امام راحل در فاصله کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را در 5 آذر ماه سال 1358 صادر فرمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ماشاءاله محمودی افزود : با تدبیر هوشمندانه امام راحل و تشکیل سازمان بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون دسیسه ها و توطئه های دشمن خنثی شده و این نهاد انقلابی و بصیر با حضور درعرصه های مختلف از جمله اقتصادی ، سازندگی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی خدمات شایسته ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نموده است .

اعزام گروه های جهادی بسیجیان شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

وی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده مسئولیت جمع آوری کمک های مردمی و بازسازی یکی از مناطق زلزله زده بنام روستای شیخ سفه از دهستان خانه شور استان کرمانشاه بر عهده استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی قرار گرفته است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود : در حال حاضر کمک رسانی ( نقدی ، غیر نقدی و امداد رسانی ) و در آینده نزدیک نیز بازسازی روستای مذکور بر عهده جهادگران بسیجی این دو استان خواهد بود .

آغاز طرح گشت های محله محور بسیجیان

ماشاءاله محمودی با اشاره به شعار هفته بسیج « غیرت انقلابی و بسیج مظهر مردم سالاری دینی » گفت : در هفته بسیج امسال که از 29 آبان ماه آغاز می گردد بالغ بر 170 عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می گردد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود : یکی از برنامه های محوری امسال آغاز طرح گشت های محله محور بسیجیان می باشد که به جهت کمک به نیروی انتظامی و برقراری هرچه بیشتر امنیت در شب 5 آذر و با حضور مسئولین شهرستان آغاز می گردد .

وی همچنین به برپایی میز خدمت در مساجد سطح شهر اشاره کرد و افزود : این طرح نیز با حضور مسئولین و متخصصین اقشار مختلف بسیج در مساجد سطح شهر جهت ارائه خدمت به مردم اجرا می گردد .

ماشاء اله محمودی گفت : دیدار با امام جمعه ، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت امناء مساجد ، برگزاری یادواره شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، عطرافشانی مزار شهدا ، میقات صالحین و حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه ، برگزار نشست های سیاسی ، برگزاری همایش 5 آذر با عنوان شکوه مقاومت ، برگزاری اردو های جهادی و اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم ، افتتاح خانه عالم ، طرح توسعه بسیج با افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج و معرفی فرماندهان جدید  ، اجرای طرح دوستی با شهداء با اعزام راویان بسیجی به مدارس ، اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی خواهران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج می باشد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معرفی مساجد و نیایش ، پخش تواشیح ، تلاوت قرآن و سرودهای مذهبی از جمله بخش‌های این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز