Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@14:13:11 GMT

علیرضا فغانی: از انتخاب فیفا خوشحالم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۱۹۰

علیرضا فغانی: از انتخاب فیفا خوشحالم

داور بین المللی فوتبال ایران که جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده به توضیح در این خصوص و البته گلایه پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا فغانی بار دیگر با کسب جواز حضور در جام جهانی افتخاری دیگر برای فوتبال ایران شکل داد. فغانی که سابقه قضاوت در فینال جام کنفدراسیون‌ها و فینال المپیک را نیز در کارنامه دارد، در خصوص انتخابش به عنوان یکی از داوران حاضر در جام جهانی روسیه گفت:

البته این انتخاب نهایی نیست و فقط از داوران برای حضور در کلاس دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتخاب مسئولین فیفا تشکر می‌کنم این باعث شد انگیزه‌ام بیشتر شود البته هنوز هیچ چیزی تمام نشده و دو کلاس تا حضور در جام جهانی باقی مانده است.

فغانی با اشاره به انگیزه‌های خود در روسیه گفت:

همانطور که گفتم هنوز چیزی تمام نشده و در فرصت باقیمانده بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا نماینده موفقی برای کشورم باشم. امیدوارم در جام جهانی نیز بتوانم قضاوت خوبی داشته باشم و تا مراحل پایانی پیش بروم.

فغانی در خصوص زلزله‌ای که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد گفت:

بابت این موضوع خیلی ناراحت شدیم. به مردم استان کرمانشاه بابت این ضایعه تسلیت می‌گویم ولی چیزی که خیلی مهم است این است که خوشبختانه مملکت ما از نظر مالی آنقدر غنی هست که مشکل مالی نداشته باشیم ولی همیشه دست به دامان مردم می‌شویم. امیدوارم مسئولین و دولت رسیدگی بیشتری دراین خصوص انجام بدهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!