Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@00:35:30 GMT

باباجان‌زاده: از ناحیه دست و جمجمه آسیب دیدم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۲۳۹

باباجان‌زاده: از ناحیه دست و جمجمه آسیب دیدم

ملی‌پوش اسبق کشتی فرنگی ایران گفت: متاسفانه پهلوان‌ زنده را عشق است و کسانی که زمانی اطرافم بودند مشکلاتی برای من ایجاد کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته(جمعه) بشیر باباجان‌زاده که در المپیک ریو عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود در آمل دچار سانحه تصادف شد.

باباجان‌زاده در خصوص این سانحه تصادف اظهار داشت: روز گذشته قرار بود به سیرجان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه پهلوان‌ زنده را عشق است و کسانی که زمانی اطرافم بودند مشکلاتی برای من ایجاد کردند. به خاطر این مشکلات مشغله فکری زیادی داشتم. با این حال در سانحه تصادف هم من مسیر خودم را می‌رفتم اما اتومبیلی که با آن تصادف کردم راه من را بست و این تصادف شدید رخ داد.

وی ادامه داد: از ناحیه دست و جمجمه آسیب دیدم اما مشکل جدی نیست. البته هنوز عکس و ام‌آرآی نگرفتم. قرار است امروز به بیمارستان بروم.

منبع: میزان ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر