Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:35:43 GMT

بیش از 267 کیلوگرم نقره قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۲۶۶

بیش از 267 کیلوگرم نقره قاچاق در ماکو کشف شد

فرمانده هنگ مرزی شهرستان ماکو از کشف بیش از 267 کیلو گرم نقره قاچاق در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: ماموران هنگ مرزی شهرستان ماکو با دریافت اطلاعات دقیق از محل نگهداری و جاسازی نقره قاچاق در یکی از غرفه‌های بازارچه مرزی ساری‌سو پس از شناسایی محل  وارد عملیات شده و کالای قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه ماموران مرزبانی در هماهنگی با مراجع قضایی و بازرسی از این غرفه 267 کیلو و 700 گرم نقره قاچاق را کشف کردند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان ماکو با بیان اینکه این فرد قصد داشت نقره قاچاق را وارد کشور کند گفت: ارزش نقره قاچاق کشف شده 534 میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد