Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@14:09:26 GMT

«فاطمه رهبر» عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۳۰۴

«فاطمه رهبر» عذرخواهی کرد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فاطمه رهبر» نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«توییت منتسب به بنده درباره مکالمه جناب جهانگیری و استاندار کرمانشاه، اشتباه ادمین صفحه توییتر بنده بوده و منبع اصلی این توییت، توییتر شخص دیگری بوده که ادمین بنده اشتباها این مطلب را از صفحه شخص مذکور برداشته و منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل اصلی جریان دهی به این موضوع کانال معاند و شناخته شده آمدنیوز می باشد که با اهداف مشخص به دنبال انتشار چنین  مطلبی بوده است.  پلیس فتا هم در حال پیگیری جهت شناسایی عامل اصلی انتشار چنین مطلب کذبی است و انشاالله با پیگیری کارشناسان پلیس فتا با عامل یا عوامل انتشار چنین اخبار نادرست و مخربی برخورد خواهد شد. بنده به هر حال در مقابل چنین اشتباه غیر عمدی احساس مسئولیت میکنم و از دولت و بخصوص شخص جناب دکتر جهانگیری معذرت خواهی می‌کنم.»

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد