Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمد هادی ایازی، رئیس سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی بیماری‌های سرطانی مجموعه‌های مختلفی در حال فعالیت هستندکه یکی از آن‌ها مجموعه نسترن است که در آذر ماه سال جاری سومین سمپوزیوم بین المللی این مجموعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شناسایی و پیدا کردن استراتژی‌های پیشگیرانه با چشم انداز داشتن جامعه‌ای عاری از سرطان را از اهدف اصلی برگزاری این سمپوزیوم اعلام کرد و افزود: محور‌های همایش در خصوص پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان، مدیریت و درمان هدفمند سرطان، تغذیه و مکمل‌های دارویی و نقش آن‌ها در پیشگیری از سرطان و مطالعات پایه و میان رشته‌ای سرطان است.
رئیس سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن از نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های آموزشی خبر داد و گفت: موضوعات این کارگاه‌ها شامل نشست بانوان (یوگا، تغذیه، روابط عاطفی، آموزش خود آزمایی پستان)، کارگاه میکروبیوتای روده انسان و نقش آن در پیشگیری از سرطان، تغذیه و پیشگیری از سرطان، روانشناسی سرطان می‌شود.
مدیر انجمن پیشگیری از سرطان هم در ادامه این نشست  گفت: سه هدف اصلی این طرح، پیشگیری در قالب طرح مدرسه سلامت و پوشش ۱۰۰ دبیرستان دخترانه برای آموزش زندگی سالم، تشخیص زود هنگام (شناسایی سلول‌های سرطانی در خون) و درمان هدفمند است.
میر احمدی افزود: پیشگیری مقوله‌ای است که توجهی به آن نشده و این در حالی است که پیشگیری بهترین درمان است.
وی از سرطان از تفاهم نامه‌ای مشترک با مرکز پزشکی فیفا در خصوص بیماری‌های سرطانی خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه این نشست خبری با آرزوی رسیدن سمپوزیوم بین المللی نسترن به اهداف انسان دوستانه خود گفت: تلقین بیماری و ترس آن بسیار دشوار از خود بیماری سرطان است.
دارابی با توجه به قابل پیشگیری بودن اکثر سرطان‌ها افزود: خیلی از بیماری‌ها به شکل نهفته در انسان وجود دارد مانند سرطان کلیه، پروستات و مثانه که اگر به موقع تشخیص داده شود به طور کامل قابل درمان است.
وی گفت: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به مردم در خوزه سلامت و آموزش و پرورش نیست.
سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن از ۸ تا ۱۰ آذر ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد (ساختمان برج سپید) با حضور ۱۴۰۰ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود.
انتهای پیام//ی. م   نشست خبری "سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن" در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد