Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@02:35:47 GMT

حریری: روز استقلال لبنان باز می‌گردم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۳۷۳

حریری: روز استقلال لبنان باز می‌گردم

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «میشل عون» رئیس‌جمهوری لبنان و «سعد حریری» نخست‌وزیر مستعفی این کشور، امروز-شنبه- با یکدیگر تلفنی صحبت کردند. الحریری در این مکالمه تلفنی تاکید کرد که چهارشنبه آینده و همزمان با روز استقلال لبنان به این کشور باز خواهد گشت.

از سوی دیگر، «نبیه بری» در گفت‌وگو با روزنامه «الجمهوریه» لبنان با اشاره به اهمیت بازگشت نخست‌وزیر مستعفی این کشور به لبنان، گفت: «بازگشت حریری کلید حل مسائل و تامین کننده امنیت فضای داخلی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس مجلس نمایندگان لبنان تاکید کرد که وضعیت امنیتی در این کشور برقرار و دستگاه‌های امنیتی به کار خود مشغول هستند.

وی افزود: «تابه الان ما منتظر هستیم که سعد حریری به بیروت بازگردد تا ببینیم چه حرفی برای گفتن دارد  و بر اساس شرایط تصمیم‌گیری می‌کنیم.»

بری با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی از انتخابات نداریم، گفت: «انتخابات لبنان در زمان مقرر خود برگزار می‌شود و هیچ مانعی بر سر راه برگزاری انتخابات وجود ندارد.»

سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان امروز از ریاض عازم بیروت شد. وی دو هفته پیش به یک باره از سمتش استعفا داد. استعفای حریری بحران سیاسی در لبنان و منطقه ایجاد کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که برای سفر 2 روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و دکتر رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

دکتر رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت