Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس هیئت بوکس گیلان از دعوت ۱۲ بوکسور به اردوی آمادگی تیم بوکس جوانان استان برای شرکت در مسابقات لیگ جوانان کشور خبرداد.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای حضور در رقابت های لیگ بوکس جوانان کشور بوکسورهای جوان گیلانی به اردوی آمادگی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه برای این منظور با نظر کادر فنی ۱۲ بوکسور به اردو دعوت شدند، افزود: لیگ بوکس جوانان کشور از روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه درکرج به مدت چهار روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی، خاطرنشان کرد: شاهین عطایی، حسن جمشیدی، علیرضا فیضی، عرفان مومن پور،  امیر بن یعقوب، علیرضا احدی، علی فلاح، علی راحمی، علی شهرابی، علی کریمی، امیر یوسف نژاد و امیرحاجی زاده افراد دعوت شده به تیم هستند.

وی در ادامه  تصریح کرد: افراد دعوت شده باید رأس ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در محل هیئت بوکس استان گیلان واقع در خیابان پیرسرای رشت حاضر و خود را به کادر فنی تیم معرفی کنند.

قاسمی پور همچنین یادآورشد: فرهاد راحل و سعید کوهی به عنوان مربیان و اعضای کادر فنی تیم هستند.

وی افزود: هیئت های تابعه بوکس شهرستان های استان گیلان می توانند بوکسورهای خوب و آماده متولد ۱۱ دی ماه سال ۷۷ تا ۱۰ دی ماه سال ۷۹ خود را با هماهنگی کادر فنی برای حضور در اردوهای پیش رو به تیم معرفی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت