Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان ورزشکار استان در مسابقات کونگ‌فو آزاد کشور موفق به کسب ۱۸نشان برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، تیم کونگ‌فو آزاد بانوان استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور توانست در بخش انفرادی این رقابت‌ها 9 نشان نقره و 9 برنز را از آن خود کند.

در رده سنی نونهالان این مسابقات فاطمه الله بخشی، زهرا بخشی‌زاده، اسما گل محمدی، ملیکا علیدوستی، فاطمه حجاریان و طناز نصیری گردن‌آویز نقره را به دست آوردند و دنیا کیوانی با کسب نشان برنز بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا الله بخشی دیگر نماینده استان توانست نشان نقره رده سنی نوجوانان را کسب کند و صبا حسینی، زهرا خسروی و پریا عزیزی هم سه نشان برنز این رده سنی را برای تیم استان به ارمغان آوردند.

در بخش جوانان هم صبا هادی نژاد و محدثه پیوسته نقره‌ای شدند و فاطمه ربیع زاده و کوثر خدادادی هم بر سکوی سوم قرار گرفتند.

فاطمه میرزا خانی، مریم کیانی و سمانه هیبتی هم در رده سنی بزرگسالان 3 نشان برنز را بر گردن آویختند.

مسابقات قهرمانی بانوان کشور کمیته کونگ‌فو آزاد با حضور 400 ورزشکار از در شهریار استان تهران برگزار شد و تیم 26 نفره استان با هدایت آزیتا صفایی به مدت 3 روز در این مسابقات به رقابت پرداخت.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی، محمدهادی ساروی و رسول گرمسیری به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند و امیررضا ده‌بزرگی راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک، روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم فروردین برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با هدایت حسن رنگرز و راهی این رقابت‌ها شده است. مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده راهی دیدار رده‌بندی شد.

امیررضا ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان هستند. وزن ۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی به رده‌بندی رفت

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت‌کننده دارد، امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در مرحله سوم کشتی‌ها با عزیزاف از تاجیکستان کشتی گرفت و با نتیجه هشت بر پنج به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ده‌بزرگی در نیمه‌نهایی مقابل شارشنبکوف از قرقیزستان روی تشک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

وزن ۶۷ کیلوگرم‌: آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی‌لی از چین رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دومین کشتی مقابل فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان روی تشک رفت و با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی، نماینده کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با آتدایف از ترکمنستان سرشاخ شد که در ۵۶ ثانیه و اجرای باراندازهای دیدنی ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید راهی دیدار فینال شد.

وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی در انتظار طلای آسیا

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل جی لنگ از چین روی تشک رفت که با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با ساتایف از قزاقستان سرشاخ شد و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد تا مقتدرانه راهی فینال شود.

وزن ۸۲ کیلوگرم: صعود دلاورانه گرمسیری به فینال

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت. به دلیل اعتراض قرقیزستان نسبت به امتیاز گرمسیری، این مبارزه حدود ۵ دقیقه متوقف شد.

وزن ۹۷ کیلوگرم: ساروی مقتدرانه فینالیست شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصاف بالتمونخ از مغولستان روی تشک رفت و در همان دقیقه اول با اجرای باراندازهای دیدنی ۹ بر صفر پیروز شد تا ضمن خط و نشان کشیدن برای حریفان، به نیمه‌نهایی صعود کند. ساروی در نیمه‌نهایی با وون از کره جنوبی سرشاخ شد و با نتیجه هشت بر صفر به پیروز رسید و راهی فینال شد.

کد خبر 745108

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • خبر‌های ورزشی ۲۶ فروردین چهارمحال و بختیاری