Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تصویر برداری ام آر آی خمین با هزینه 43 میلیارد ریال ساخته شده و علاوه بر اهالی خمین، به بیماران شهرستانها و استانهای همجوار هم خدمات می دهد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ مرکز تصویر برداری ام آر آی خمین از جمله وقف های سلامت است که به وسیله آقای رضایی از خیران خمین ساخته و تجهیز شده است و ماهانه 2 هزار بیمار را پذیرش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی مدیر اوقاف شهرستان خمین گفت : مرکز تصویر برداری ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) خمین به وسیله خیر و با هزینه 43 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده و علاوه بر بیماران شهرستان خمین، بیماران شهرستانها و استانهای همجوار پذیرش می کند. وی افزود : در شهرستان خمین 210 موقوفه وجود دارد و سالانه وقف جدید با ارزش حدود 10 میلیارد ریال به جمع موقوفات شهرستان اضافه می شود و در حال حاضر وقف در حوزه سلامت اصلی ترین نیاز جامعه است. خاتم مومنی مدیر مرکز تصویر برداری ام آر آی خمین هم گفت : بیمارانی هر روزه از استان مرکزی ، لرستان ، اصفهان و خراسان با حداقل هزینه ها پذیرش و ارائه خدمت می شود . نبی الله رضایی واقف این مرکز تصویر برداری هم گفت : در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت الهی از هداف و زنده بودن وقف از ویژگی های این موقوفه است به نحوی که درآمد حاصل از این مرکز ام آر آی برای نگهداری و توسعه و تجهیز بخش ههای درمانی هزینه می شود. احداث و تجهیز تالار و 4 اتاق عمل بیمارستان خمین با اعتبار 15 میلیارد ریال از جمله اقدامات از محل درآمد این موقوفه است.   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از روند پیشرفت طرح استخر سر پوشیده و مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان خمین در حاشیه این بازدید گفت: قریب به نیمی از جمعیت شهرستان خمین خدمات بگیر تأمین اجتماعی هستند و از افتتاح این طرح بهره مند می‌شوند.

علیرضا نظری افزود: استخر شهید مطهری تنها استخر سرپوشیده دولتی شهرستان خمین است که سا‌ل‌هاست غیر فعال و نیازمند بازسازی بود اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی در سنوات گذشته به نتیجه نرسید.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده در خمین فعال است گفت: این استخر به بخش خصوصی تعلق دارد و اکثر حقوق بگیران و طبقات متوسط و ضعیف شهرستان قدرت استفاده از ظرفیت این بخش را ندارند؛ به همین علت راه اندازی سریعتر استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ضروری‌ است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این بازدید مقرر شد برای آخرین مرتبه یک فرصت دیگر تا ۳۰ خرداد به پیمانکار برای تکمیل طرح داده شود.

علیرضا نظری ادامه داد: این طرح از معدود طرح‌های کشور محسوب می‌شود که پیمانکار منابع لازم را در اختیار داشته ولی اهتمام لازم را برای تکمیل طرح برابر زمان قرارداد از خود نشان نداده است و دستگاه‌های اجرایی نیز در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود