Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در سالن جلسات استانداری بیان کرد: در سال جاری وضعیت تخصیص اعتبارات از سالهای گذشته بهتر شده و تاکنون اعتبارات توازن، بحران و اعبتارات نفت در سطح استان ها توزیع شده ، این در حالی است که متاسفانه تاکنون در برخی شهرستان هنوز طرحی آغاز به کار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی اظهار کرد: پس از گذشت هشت ماه از سال با وجود تخصیص اعتبار هنوز پیمانکار برخی طرح ها انتخاب نشده است.
وی بیان کرد: طرح های دارای اعتبار و ردیف مصوب باید فعال شوند.
استاندار لرستان تاکید کرد: تمام طرح های عمرانی استان باید بررسی وشروع به کار شوند چراکه دارای 40 درصد اعتبار هستند و نباید پس از هشت ماه همچنان غیرفعال باشند.
به گفته وی دستگاه هایی که طرح های ملی و ملی استانی دارند باید از دفاتر برنامه ریزی وزارتخانه ها میزان اعتبار پیشنهادی را پیگیری کنند تا بتوان توسط وزارتخانه و نماینده ها پیگیری کرد.
خادمی بیان کرد: یکی از سیاست های اصلی در سطح استان این است که مدیران از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری جذب کنند.
در این جلسه مقرر شد دستگاه های اجرایی از جذب منابع ملی باید به صورت منظم به شورای توسعه و برنامه ریزی ارائه شود.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با جدول ۱۱ و پیوست ۳ درباره اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ادامه رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه 1403 (جداول) در دستورکار نمایندگان قرار دارد که وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد جدول 11 و پیوست 3 درباره شرکت‌های دولتی از مجموع 195 نماینده حاضر با 144 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در توضیح جزئیات جدول شماره 11 لایحه بودجه گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره 14 تقریبا برابر است، فقط یک مقدار اعتبار شرکت‌های دولتی کم است.

رئیس کمیسیون تلفیق بیان کرد: حدود 65 درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، درباره نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره 14 مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان