Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- معاون اجتماعی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت:اولین شبکه سازمان های مردم نهاد و خیریه های سرطان در کشور با مشارکت 72 موسسه راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، محمد هادی ایازی روز شنبه افزود: در همین راستا بناست سومین سمپوزیوم پیشگیری از سرطان توسط یک موسسه مردم نهاد از هشتم تا دهم آذر در مجموعه همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( ساختمان برج سپید) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گرچه عمدتا تا کنون بنیادهای خیریه سرطان در حوره درمان وارد عمل شده اند و به کمک خیران، مراکز رادیوتراپی، بیمارستانی و شیمی درمانی در این حوزه راه اندازی می شد؛ اما اکنون خوشبختانه همان موسسات در حوزه اقدامات پیشگیرانه سرطان نقش جدی ایفا می کنند.
وی از انجام اقدامات فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری از سرطان توسط موسسات خیریه سرطان خبر داد و افزود: در کنار این گونه اقدامات، پرداختن به پژوهش و تحقیقات برای درمان بیماری سرطان و برگزاری سمپوزیوم ها و نشست های مختلف می تواند در این مسیر به ما کمک کننده باشد. معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم با مشارکت مردم بتوانیم شاهد اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرطان به صورت گسترده تر باشیم و بخشی از دغدغه مردم را به این شکل رفع نماییم.
ایازی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله دانشگاه هایی است که حضور پر قدرت مردم در توسعه کار خیر را در کنار خود.
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: راه اندازی کانون های اجتماع محور سلامت، مشارکت های بین بخشی، مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، فعال کردن دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، راه اندازی ستاد کنترل و پیشگیری آسیب های اجتماعی و راه اندازی مراکز فرهنگ سلامت از جمله کارهایی است که معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی باید انجام دهند.
دریافت خبر: افشین شاعری ** انتشار: لیلا خطیب زاده
اجتمام 3063 ** 1776

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان

قاسم غریب آبادی گفت: به منظور تحقق اهداف توافق نامه منعقده بین سازمان امور اجتماعی کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه متمرکز فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه کودکان محلات حاشیه نشین استان با رویکرد آموزشی، فرهنگی و هنری در محل زمین چمن مصنوعی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این فضای شاد و متنوع با مشارکت هلال‌احمر، استانداری گلستان، دفتر تحول اجتماعی محلات حاشیه نشین، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در جهت کم کردن آسیب‌های مناطق مستعد آسیب‌های اجتماعی افزود: در این برنامه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۵ محله حاشیه نشین گرگان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی همراه با نمایش طنز کودکانه در فضای بهاری محوطه چمن ستاد جمعیت هلال‌احمر گلستان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • ماجرای شکوائیه‌نویسان تهران و ضرب و شتم دادخواهان | نخستین صندوق‌ عدالت کی راه‌اندازی شد؟
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند