Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:13:42 GMT

واکنش فغانی به انتخابش برای قضاوت در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۲۶۲۳

واکنش فغانی به انتخابش برای قضاوت در روسیه

داور بین‌المللی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان یکی از داوران جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که تیم داوری ایران به عنوان یکی از تیم‌های اصلی به جام جهانی برود.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی درباره انتخابش به عنوان یکی از داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار کرد: اسامی که اعلام شده برای حضور در اولین کلاس هماهنگی جام جهانی است که هفته‌ آینده در ابوظبی برگزار می‌شود و من هم خوشحال هستم که در این کلاس حاضر خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه‌ داد: بعد از این کلاس و کلاس‌های دیگری که برگزار می‌شود، نقش داوران مشخص می‌شود و روشن می‌شود که  کدام داوران تیم‌های اصلی قضاوت در جام جهانی را تشکیل می‌دهند و کدام داوران به عنوان داوران ذخیره یا  کمک ویدیویی انتخاب می‌شوند. من تمام تلاشم را تا آن زمان انجام می‌دهم که تیم داوری ایران به عنوان یکی از تیم‌های اصلی به جام جهانی برود.

فغانی درباره میزان آمادگی خود و کمک‌هایش در شرایط فعلی گفت‌: در چند سال اخیر تیم داوری ما عملکرد خوبی داشت و به خوبی توانستیم جواب اعتماد فیفا و AFC را بدهیم اما این دلیل نمی‌شود که حالا تلاشمان را کم کنیم بلکه بیش از پیش سعی می‌کنیم که خود را بهتر اثبات کنیم.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها