Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از دانشجویان دامپزشکی دانشگاه ارومیه، برای درمان دام‌های مناطق محروم شهرستان اشنویه در قالب یک گروه جهادی عازم این شهرستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از نسل برهان، تعدادی از دانشجویان رشته دامپزشکی دانشگاه ارومیه، برای درمان دام‌های مناطق محروم شهرستان اشنویه در قالب یک گروه جهادی به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه عازم این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در کاشمر
  • اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان نیر در روستاهای سرعین