Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: دستگاه های فرهنگی باید نقش خود را برای پیشگیری از مصرف مشروبات الکی در بین جوانان باید جدیت بیشتری ایفا کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مریم بیدخام در نشست کمیته پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی افزود: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی در زمینه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی ورود پیدا کرده و از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی عواقب وعوارض مصرف مشروبات الکلی برای مردم بویژه جوانان تبیین و تشریح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید تبعات و مضرات مصرف مشروبات الکلی برای قشر جوان اطلاع رسانی شود و روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز از نظر شرعی و دینی برای جوانان توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کنند.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تاکید بر آموزش و همکاری دستگاه های متولی در خصوص پیشگیری از مصروف مشروبات الکی، گفت: نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر در بحث آموزش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی اولویت دارند و در این خصوص باید فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد در این مراکز جمعیتی آغاز شود.
بیدخام با تاکید بر همکاری دستگاه ها در خصوص فرهنگ سازی برای پیشگیری از مصروف مشروبات الکی، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقش مهمی در آموزش و پیشگیری از استفاده مشروبات الکلی در بین جوانان جامعه دارند و باید در خصوص این موضوع ورود پیدا کنند و کار را جدی بگیرند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!