Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصری‌پور گفت: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای اجرای فاز نخست طرح ها، ۵۰درصد امور و اقدامات در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در بازدید از یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه هم اکنون در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اجرای فاز نخست طرح‌ها، ۵۰ درصد امور و اقدامات در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مهمترین نمایشگاهی است که در طول سال در کشور برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه دیده می‌شود که بخش‌های مهمی‌از این نمایشگاه در اختیار گروه‌ها و موسسات مردمی‌بوده لازم است ۷۰ تا ۸۰ درصد این نمایشگاه با صرف حداقل هزینه‌ها در اختیار گروه‌های مردمی‌قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنم این نمایشگاه حتما در شهرها و استان‌های بزرگ از جمله شیراز، اصفهان، قم، تبریز، اهواز، رشت، کرج و... برگزار شود چراکه داری ابعاد بسیار خوبی است. مهمترین وظیفه سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران  این است که در حوزه فرهنگ عمومی‌شهروندی در تهران فعالیت داشته باشد بطوریکه در این حوزه از دو بعد فرهنگ و فضای هنری نهایت استفاده را داشته باشد.

ناصری پور گفت: در دو سال گذشته این سازمان طرح‌های گسترده و مهمی‌را در حوزه خانواده و سبک زندگی به اجرا رسانیده است این طرح‌ها جنبه تحقیقاتی، آسیب شناسی و آینده پژوهی داشته است. در آینده پژوهی سبک زندگی و فضای مجازی که توسط سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران صورت گرفته است، آینده تهران در اختیار همین فضایی است که امروز شاهد آن در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هستیم.

معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، به طرح‌های اجرای این سازمان اشاره کرد و گفت: طرح‌های خانواده پایدار، آب و آیینه، ایجاد دفاتر و مراکز مشاور خانواده، فامیل چتر خانواده و ... در این سازمان در حال اجرا بوده در این طرح‌ها درصدد گسترش روش‌های نوین هستیم و بحث‌های سنت را ترویج می‌دهیم.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران