Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: نخستین رزمایش مشترک بسیج و نیروی‌انتظامی با عنوان مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات دوم آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه و اشاره به سخن مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و قوام انقلاب و نظام اسلامی به بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، فرهنگ عزت، استقلال و آزادی خواهی است افزود: تفکر بسیجی باید بیش از این در کشور نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه نقش بسیج و امتحان بسیج را در دوران دفاع مقدس درک کردیم بیان کرد: بسیجیان در آن دوران با غیرت، توکل، اخلاص و ولایت مداری و غیرت حضور یافتند و ملت ما با نام بسیج افتخارات بسیار بزرگی را به وجود آورد و پیروز شد.

فلاحی با اشاره به اهمیت حضور بسیج در جامعه تصریح کرد: تا زمانی که نظام اسلامی نیاز به امنیت دارد حضور بسیجی لازم و ضروری است.

وی از اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته بسیج در بیرجند خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش ائمه جماعات و مسئولان هیئت امنای مساجد و اعزام 200 دانش آموز با 5 دستگاه اتوبوس به راهیان نور از اهم برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند، دیدار با نماینده ولی فقیه را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: نخستین رزمایش مشترک بسیج و نیروی‌انتظامی با عنوان مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات دوم آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

فلاحی بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا با حضور فرماندهان بسیج و نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با عنوان تولدی دیگر از 29 آبان ماه در محله موسی بن جعفر(ع) و مشاوره به زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری میقان الصالحین در مصلی نماز جمعه بیرجند خبر داد و افزود: در این راستا حدود 200 حلقه صالحین خواهران و برادران در میقان و صالحین شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند شرکت همه فرماندهان در نماز نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت 5 آذرماه با هدف نمایش اقتدار بسیج را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و اظهار داشت: طی این هفته در مساجد برنامه میز خدمت نیز برنامه‌ریزی شده که در این راستا افراد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به فراخور تخصص و تجربه ارائه خدمت بدهند.

وی افزود: مأموریت دیگری که در راستای حفظ و کمک به آرامش بیشتر به مردم انجام می‌شود گشت‌های بسیجی محله محور است همچنین آغاز این حرکت مهم که کمک به امنیت را بیشتر می‌کند و به صورت سراسری خواهد بود از 5 آذرماه آغاز می‌شود.

فلاحی گفت: در این راستا از هر حوزه مقاومت 5 پایگاه که قریب به 25 تیم هستند این کار را آغاز می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند از تشکیل قرارگاه فرهنگی در 16 مسجد در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سال آینده سعی بر این است که همه مساجد به این سمت حرکت کنند.

وی هدف از تشکیل این قرارگاه را در مساجد حفظ مسجد و هم افزایی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا باید در ارکان مساجد هم افزایی به وجود آید و همه برنامه‌ها بر محور مساجد باشد.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا