Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عبدالرضا بازدار درجمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های وزارت جهاد کشاورزی درحوزه کشت محصولات گلخانه ای،اظهارداشت :درهمین راستا دراستان لرستان شرایط مطلوب ومناسبی دارد و درحال حاظر حدود 130هکتار دراستان درحال اجرا وبهره برداری است

وی  درخصوص وضعیت فعلی گلخانه دیناروند ،تصریح کرد:این گلخانه به مساحت 12هزار متر است که تا کنون بیش از70درصد پیشرفت فیزیکی داشته ودر تلاش هستیم با مرتفع کردن مشکلات بانکی واراضی تا پایان امسال به بهره برداری نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداردرخصوص اولویت دادن به کشت محصولات گلخانه ای ،خاطر نشان کرد :اولویت ما در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان استفاده ازظرفیت مردمی درجهت توسعه کشت محصولات گلخانه ای وارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان حقوقی وحقیقی است.

این مسئول یادآورشد:درشرایط فعلی حدود 6هکتارتقاضای مردمی جهت کشت محصولات گلخانه دربانک کشاورزی داریم وما نیزگفتگو هاوتبادل نظراتی در خصوص پرداخت این تسهیلات با مسولین بانکی برای متقاضایان داشته ایم  وبی تردید با توسعه صنعت گلخانه ای شاهد جلوگیری ازفرسایش خاک وصرفه جویی درست ومطلوب ازمنابع آبی میشویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد