Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی: مستمری 53 هزار تومانی هرخانوار یک نفره به 106 هزارتومان ، مستمری 61 هزارتومانی هرخانوار 2 نفره به 122 هزارتومان و به همین ترتیب مستمری 100 هزارتومانی هرخانوار 5 نفره به 200 هزارتومان می رسد. انوشیروان محسنی بندپی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه افزایش مستمری مددجویان کرمانشاهی غیر از کمک های نقدی دولت در حوزه یارانه هاست این رویکرد سازمان بهزیستی را دائمی دانست و گفت : پرداخت مستمری به همه مددجویان این استان که همچنان درنوبت دریافت حقوق و مستمری هستند از دیگر برنامه هایی بشمار می اید که بزودی اجرا می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد افرادی را که در زلزله استان کرمانشاه دچار معلولیت شده اند 118 نفر دانست و افزود: سازمان بهزیستی درنظر دارد در اسرع وقت این گروه جدید را براساس شدت معلولیت انان تحت پوشش حمایت های مالی و تجهیزات توانبخشی خود قرار دهد.
محسنی بندپی به حضور 20 گروه مداخله حمایت های اجتماعی و روانی در بلایا در شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : مهمترین وظیفه این گروه های تخصصی جلوگیری از استرس و اضطراب کودکان ، زنان سرپرست خانوار و سالمندان است .
وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه بیش از 33 هزار معلول تحت پوشش حمایت های سازمان بهزیستی قرار دارند از اعزام 39 اورژانس اجتماعی در این منطقه برای شناسایی افراد معلول جدید و رسیدگی به امور انان خبر داد .
محسنی بندپی بازسازی منازل مسکونی مددجویان و معلولان را از اولویت های سازمان بهزیستی با همکاری خیران مسکن ساز دانست .
رئیس سازمان بهزیستی ضمن قدردانی از هموطنانی که امادگی خود را برای سرپرستی و نگهداری از کودکان زلزله زده اعلام کرده اند گفت : براساس گزارش های ارسالی خوشبختانه در این حادثه دلخراش نوزاد و یا کودکی که همه بستگان خود را یکجا از دست داده باشد وجود ندارد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد